Adopteer een hond op afstand

Hoe werkt Adoptie Op Afstand (AOA)?

De honden die op afstand zijn te adopteren zijn vaak honden die geen of weinig uitzicht hebben op adoptie. De reden hiervoor is uiteenlopend en kan variëren van kleur tot grootte, van niet plaatsbaar door angst tot domme pech. Een goede reden om deze honden meer in het zonnetje te zetten door AOA. .

Besluit je over te gaan tot AOA, dan krijg je regelmatig een update over de door jou gekozen hond(en), een of meerder foto’s of een video. Voor slechts €3,00 per maand (per automatische incasso) steun je het asiel en zullen alle honden je eeuwig dankbaar zijn. De inkomsten die gegenereerd worden met AOA worden volledig besteed aan alle voorkomende kosten en aan alle honden die in het asiel verblijven.

Hieronder zie je de foto’s van de honden die op dit moment ambassadeur zijn. Wanneer je op de foto klikt krijg je meer informatie over de betreffende hond en is een aanmeldformulier te vinden. Je kunt je ook aanmelden voor AOA door een mail te sturen naar info@stichtingdierenopvangbosnie.nl