Geachte donateurs/volgers/fans en supporters,

De afgelopen periode hebben wij meerdere mededelingen gedaan over het afbouwen van de activiteiten van Stichting dierenopvang Bosnië en de versterkte samenwerking met WereldAsielen. Deze samenwerking krijgt nu ook financieel vorm, SDB en met name het asiel in Orasje  zal een structureel project worden bij WereldAsielen, waardoor het mogelijk blijft het asiel in Orasje te kunnen blijven steunen.

Met ingang van de maand december is deze transitie een feit.

Dit heeft een aantal gevolgen:

1. Heeft u bij uw bank via internetbankieren aangegeven periodiek een bedrag over te schrijven naar Stichting Dierenopvang Bosnië? Dan dient u dit handmatig aan te passen. Gebruikt u daarvoor ook de nieuwe tenaamstelling WereldAsielen en IBAN NL20 TRIO 0198 3427 56. Vergeet niet te vermelden dat uw donatie bestemd is voor Project 18 Orasje.
  2. Wanneer het een periodieke overboeking betreft ten gunste van een adoptie hond op afstand dient u ook de naam van de hond te vermelden
  3. Indien u een lopende incassomachtiging heeft, zal deze geldig blijven.  Ook de bestemming van uw donatie via incasso blijft hetzelfde, namelijk het asiel van Orasje. Echter de tenaamstelling van de incassant, het incassanten ID en de bankrekening van de incassant zullen wijzigen. U zult deze nieuwe gegevens terugzien in de bankafschriften.
  4. SDB incasseerde altijd eind van de maand, WereldAsielen incasseert echter begin van de maand. De laatste incasso die gepland staat bij SDB eind november 2017 wordt verplaatst naar 20 november 2017.
  5. De eerste incasso welke wordt uitgevoerd door WereldAsielen bestemd voor Orasje vindt 10 december 2017 plaats. Vanaf januari zullen de incasso’s dan normaal plaatsvinden aan het begin van de maand. Helaas is deze wijze nodig om de administratieve transitie goed te laten verlopen.

Tip: Directe donaties kunnen voortaan worden overgemaakt naar NL 20 TRIO 0198 3427 56 tnv WereldAsielen onder vermelding van Project 18 Orasje. Wanneer de aangegeven omschrijving niet wordt meegegeven komt het ten gunste van algemene donaties en niet ten gunste van Orasje!

Als bestuur van Stichting Dierenopvang Bosnië zijn wij ervan overtuigd dat ons project bij WereldAsielen in goede handen zal zijn en dat de voortzetting van de steun aan Orasje gewaarborgd is.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u natuurlijk  contact opnemen.

Met vriendelijke groeten,

Namens het bestuur van Stichting dierenopvang Bosnië en WereldAsielen